BRUTAL-BETTY 37+4 de doğum yaptım bebeğim kuvezde hiç göremedim solunum yetmezliği varmış benim gibi aynı şeyi yaşayan var mı kaç gün kalıyor bebek kötü bir durum mu ne olursunuz dua edin 🙏
ezgikptngl Geçmiş olsun, haftası çok da küçük değil endişelenmeyin Allahın izniyle bişey olmaz biraz ciğerlerini geliştirirler ilaçla falan kısa zamanda kavuşursunuz yavrunuza ♥️