Fatmaaaaa123 34 +3 haftalik hamileyim 4 tane iğne verdi 2 gün arayla ikiser ikişer vuruncakmisim ilk çocuğumda da erken doğum yaptım ama hatırladığım kadarıyla 1 gün arayla vurunmustum sizler nasıl vurundunuz ? Kafam karıştı
Sevim1609 Fatmaaaaa123 Canım ben ilk dozu bugün oldum. 2 şer 2 şer dedi ikinciyi dozu 24 saat sonra dedi. Yani 1 gün sonra olucam.
Fatmaaaaa123 Sevim1609 O zaman bende öyle yapıyım hep öyle yapmışlar doktoruma ulaşamıyorum galiba o 48 saat die bebeğin hareketleri için dedi
Sevim1609 Fatmaaaaa123 Canım ayrıca doktor iğneden sonra 2-3 gün bebek hareketler azalır korkma da dedi haberin olsun
Fatmaaaaa123 Sevim1609 evet canım öyle ilk bebegimdede öyle azalma olmuştu korkmuştum Yarın gene aynı saatte gidiyim o zaman ben