Bebegimveben0811- kuzum ben tüp bebekle gebe kaldım. Ankara gürgan cliniğe gidiyorum. Tedavi zamanı 3 aylık muayene ücreti 550 tlydi. Gebe takibinde aylık takip 550₺ dediler. İlaçlar, iğneler bir de üstüne lekelenmelerim olunca el mahkum göz yumdum doktorumdan kopamadım en azından iğne falan kesilene kadar. Doğum paketi sormadım hiç cesaret edemedim 😂 devlet hastanesinde düşünüyorum doğumu ben. Şehir hastenesinde. İlerleyen zamanlarda takiplerimi de şehir hastanesinde yaptıracağım. Amaa iliğimiziii kemiğimizii sömürdüleerrr🤦🏻♀️😂