Merhaba hanımlar 21+5 günlük hamileyim. Gece 12 gibi uyuyorum yatmadan önce ve sonrasında saat sabah 7 ye kadar 4 defa tuvalete uyanıyorum. Gecen hafta idrarda enfeksiyon çıktı tek şase ilaç kullandım bugün tekrar tahlil verdim sonuç yarın çıkacak. Enfeksiyondan dolayı da olabilir mi sık tuvalete çıkma ? Yoksa normal mi ?