BRUTAL-BETTY zuhal2012 bende bebeğimin yolunu gözlüyorum bu Sabah aldılar kuveze 🙏🙏 Allah’ım yardımcımız olsun
serpilfethullah zuhal2012 2 haftadir küvezde benim bebegim de insaah tez zamanda evlatlarimiza kavusuruz
zuhal2012 BRUTAL-BETTY Aras12 rabbim hayırlısıyla kucagımıza almayı nasip etsin 🤲benımde 5.günüm kiloları durumları nasıl
BRUTAL-BETTY zuhal2012 solunum yetmezliği varmış ciğerlerinde enfeksiyon varmış sızın bebeğinizin neyi var neden yatıyo
La_Liberte Allah hepinize sabır, güç, kuvvet versin. İnşallah bebeğinizi sağlıkla, güle oynaya, bayram havasında evinize getirirsiniz 💜💙
zuhal2012 BRUTAL-BETTY rabbim şifa nasıp eylesin inşallah atlatıcaklar. benimkiler ikiz 29+0 haftada geldi açılmam oldu sonuna kadar mecbur sezeryan oldu hemen 1355 1450doğdular haftalarını doldurmalarını beklıyoruz bizde başka bi sıkıntı söylemediler inşallahda olmaz beklıyoruz
C_ongun91 zuhal2012 oncelikle cok gecmis olsun. Bende 29. Haftada dogum yapmis bi ikiz annesiyim. 6 hafta oldu durumlari gayet iyi sadece emme refleksinin olusmasini bekliyoruz. Ustelik kilolari sizin bebislerinizden dusuktu. Ilk haftalar cok zorlu geciyo, sormak istediginiz bisey olursa yardimci olmak isterim her zaman. Isterseniz instadan ekleyebilirsiniz ceren gokturk ongun ismi ile
serpilfethullah zuhal2012 hic bir sekilde göremedim.kovid cikti bende karantinadayim sadece fotoğraf var onu da 4 gn çektirebildim kuzenime