Sbl_34 Doktorumun önerisiyle 2 doz biontech oldum. 26 haftalıkdım ilkinde 2. Dozumuda 30 haftalıkken oldum. Ben hiç bir yan etki yaşamadım hatta kolum bile ağrımadı eşimle çok şaşırdık eşim 2 gün aşılı kolunun üstüne yatamadı. Şuan 36 haftalığız çok şükür hiçbir sıkıntı olmadı bu zamana kadar