Merhaba hanımlar burda yeniyim hamilelikte de yeniyim bulantılar beni benden aliyo sabah öğlen akşam aç tok yemek yerken sürekli bi de halsizlik gün içinde çok nadir iyi oluyorum çok mu nazlaniyorum diyorum kendi kendime psikolojik falan mı ya da ne biliyim normal mi bu kadar ya 5+4 hamileyim son 2 hafta başladı bunlar giderek de artiyo eşimde sürekli yemek yedirmek istiyo afedersiniz ogurerek yiyorum offf var mı benim gibi olanlar nasıl baş ediyorsunuz