esma___06isik 39+1 haftalık hamileyim ama şu son günlerde yaşadığım çok özür dileyerek söylüyorum ishal beni deli etti. Sürekli karnım ağrıyor ve kendimi tuvalette buluyorum ne yapmam lazım. Bu konu hakkında
esrbyrk esma___06isik bende 39+1 dünden beri bende aynı durumdayım. İshal yapıcak bişeyde yemedim. Ama araştırdım ishal doğum başlangıç belirtisi olarak geçiyor. Nişanınız geldi mi