Doktorumun önerisi ile 21.haftamda biontech oldum. Hiç bir yan etkisi olmadı. Bu arada benimde bu hamileliğimden önce bir kaybım vardı. Ama hastalığa yakalanırsanız,hastalık hem sizin için hemde bebek için daha riskli maalesef. Doktorunuz önerdiyse güvenin ve aşınızı olun lütfen.