Bende 30 haftalik hamileyim bir camasirimda çok az islaklik oluyor ara ara ama doktora normal kontrole gittiğimde bi sıkıntı yok suyun falan normal demisti sordum bise olmaz normal dedi bişe olacağını sanmıyorum ama sağlık ocagindaki ebeyi yada doktoru bi arayip sorabilirsiniz iciniz rahat etsin diye yada fazla gelmeye devam ederse bi sorun