Esrayc Doğum yaptığın zamanda sigortanın olması gerekiyor maalesef alamıyorsun yarısı diye bir şey yok zaten canım,devlet hiç kolayla para verir mi 😬😬😬 32. Ya da kendi istediğinle 37. Haftaya kadar çalışmış olman lazımdı sonra doğum iznine çıkıp doğumunda da sigortalı olman gerekiyordu