Gulceefe-00 Kızlar gebeliğin 25. Haftasindayim son bir haftadır geceleri sağıma ya da soluma yatarken sürekli kalca ağrısıyla uyanıyorum ve daha da uyuyamıyorum sizlerde de bu durumu yaşayan var mı? Bir çözüm bulabildiniz mi?
Dugisim Gulceefe-00 Ben öyleyim 24. Haftadayım 10 gündür safa sola yatmaktan butu ağırlığım kalçanın üstüne geliyor gece ağrıyla uyanıyorum magnezyum da alıyorum ama fayda etmiyor. 6 kilo aldım zaten 62 kiloydum iyice şiştim. Gece kalkıp koltuğa geçiyorum oturur pozisyonda uyumaya calisiyorum 😀
muges44 Gulceefe-00 28.haftamdayım bende aynı sorunları yaşıyorum sağ ve sol kalçam yanlarım etlerim çürüdü sağ sol yatmaktan, magnezyumda fayda etmiyooor👎🏼
Blueedreamssx Gulceefe-00 bende o durumu yaşıyorum gece uyurken hem ağrı hemde uyuşma oluyor yatamıyorum sonra zaten gün içerisinde de yaşıyorum o durumu onun için magnezyum kullanıyorum
Blueedreamssx Dugisim Ahahaha bende kendimi yerlere atıyorum uyumak için magnezyum kullansam bile bir türlü o ağrılarım gitmiyor
Gulceefe-00 muges44 ben de magnezyumu her gece yatmadan alıyorum ama yine aynı sanırım doğuma kadar böyle devam edecek herkes aynı durumda ve çare bulan yok gibi😅
Gulceefe-00 muges44 amin gerçekten bu sabah uyandigim da dedim annelik neden zormuş zaman geçtikçe anlıyorum onun için her şeye sabrediyorsun canın acısa bile ki biz daha yolun başındayız 😃
muges44 Gulceefe-00 Aynen bide bunun doğur büyütü var yandık ki ne yandık😂Sağlık olsun canlar sağ olsunda ne yapalım..🙂