1 haftadır çok şiştim eşim bile bi anda niye bu kadar şiştin diyor ve afedersiniz ama çok gazım var yani çok gaz çıkarıyorum 2 3 dakika da bir. Gaz ve şişkinlik sorunum 1 hafta öncesine kadar yoktu aynı şeyleri tüketiyorum ki bulantım olduğu için çok da yiyemiyorum suyu bol içmeye çalışıyorum ama niye böyle oluyor ? Benim gibi olan var mı ?