burcin19 bizde 6aylık olduk Allaha şükür dediğin gibi sırt üstü yatınca göbek bile kalmıyor yine ayakta iken belli oluyor biraz, top gibi yuvarlak birde karnım öyle geniş alanda da değil ama benimde iç karnım geniş doktorum öyle dedi. Aman sağlıklı olsunlar da karnım niye büyük değil diye mi düşüneceğim. Herkesin yapısı farklı.