Kızlar herkese selam, umarım hepiniz iyisinizdir. Biliyorsunuz ki daha dün hamile olduğumu öğrendim son adet tarihime göre tam 3+1 şu an zaten BetaHcg değerimde 16.75 çıktı yani daha yeni olduğu tescillenmiş oldu ama anlayamadığım şekilde mide bulantılarım var yani psikolojik olduğunu düşünmüyorum ara ara tatlı tatlı bulantı gelip gidiyor. Çok erken değil mi bunun için? Bu kadar erkenden bulantı hissedeniniz olmuş muydu? Dip not; Çok dua ettim Allah’ım sağlıkla hamile kalayım gerekirse sabahlara kadar bulantım olsun diye, duam mı kabul oldu dersiniz? Şaştım kaldım🤪