Merveyagizd 37+3 olduk bugün. Yalancı sancılarm var ama malesef bu sancıların dahada devamı gelmiyor 😂 sancılarımın gelmesi açılma olması için napmam lazım? Hurma yiyorum😂😇
Merveyagizd Ysmmmnn teşekkür ederim başladım yapmaya sabahtan beri yapıyorum ama bakalm ne zaman sancılarım tekrar başlıcak acaba ya 😂
A-A-K @Merveyagizd bende burda bekleyeyim aynıyız sizinle bel agrım var sadece temızlık yaptım dün alışverişe gıttım yürüdüm baya ama gelen giden yok 😅
Merveyagizd A-A-K benimde bel ağrım vardı dünde çk aşağıya baskı olmaya başladı bazen zor yürüyorm baskıdan başladım egzersiz yapmaya bugn sabahtan beri yapıyorum ama bendede daha ne gelen var ne giden 😂