Ben normal de de sabah yıyemem hıc hamıelııkte de basından berı 11-12 de yerım bazen 12 buçuk sukur 31 haftaya geldım bebegımde sorun da yok bendede Allah’a sukur onun bıraz gerçek olduğunu düşünmüyorum bız gene yıyoruz evımıze sukur herseyımız var olmayan kadın lar ne yıyor acaba hamıle olup da kendını bebegını besleyemeyenler düşündükçe şükür edıyorum öyle Düşünmeyin 🙏🙏🥰 Hayrılısı ıle alalım kucağımıza bebeklerımızı