Fatma9438 Merhaba anneler Erciyes kartal da yeni doğum yapan var mı ? Sezeryan olacağım ağrı pompası nedir tam olarak hastanede mevcut mu ?
brn38 Fatma9438 bn 4yil once yptm orda gayet iyi gecti bihter hocada ama agri pompasini hatrlamyrm.smdi tkrr gebeym humaya gdyrm orda agri pompasi takiliyor dediler 1bcuk ay snra doğumum vr bklm nasl brsy😐
Kubra5538 Ağrı pompası doğumdan sonra takılı duruyo damar yoluna diye biliyorum vücutta ağrı oldukça ağrı kesici veriyo vücuda siz ağrı hissetmeden . Acıbadem de var ama diğer hastaneleri bilmiyorum