Gulsah60 endıse yapma adet sancısı bende de başladı 29 dan berı var normal denıloyor sıddetlı olmadıgı sürece ben ılk nst me 25 de gırdım sukur suan ıyıyız bebek de gelısımı de gönlünü ferah tut her zaman Rabbım onun yolunu gelısını bılır sen hep ıyı düşün guzelım herseyı ıyıymıs ne güzel doğsa bıle gırse bıle tedbır amaçlı gırıp çıkar sağlıkla ınsallah 🙏🙏🙏