B-Tugce bana da bebeginde hic bir sikinti yok dedi ama asagida vede bebegin yapismis neredeyse plasentana dedi surekli istirahat olmalisin kanaman olursa skintili dedi bizde korkuyoruz 16nin icindeyim ve tup bebek 6 sene bekledik birde boyle birsey duyunca cok uzulduk umarik rahim buyudukce bizim bebislerde plasentada duzelir 🤲