Merhaba arkadaşlar ,
Doğum çantası hazırlayacağım yavaştan 28.haftadayım. Lâkin , emzirme sütyenlerinde biliyorsunuz ki göğsü toparlayıp kaldırmıyor ve kötü gösteriyor.Balenli modeller var suwen ve dagide ; ancak kullanışlı mı ,çocuğa zarar verir mi ?bilemediğim için deneyimleyen annelere sormak isterim . Tavsiyelerinize ihtiyacim var hamile kalmadan 80 b kullaniyordum şu an göğüs ölçüm 80 c oldu ilerleyen haftalarda daha da büyüyor mu?