Gulll07 odalarinizi ayirin bence suan esine ihtiyacin var oda kapar kotu olursa Allah korusun ilgilencek insan kalmaz bix 11 gundur ayriyiz ben yemekleri yapip plastik bardak kasik tabak vs ile kapinin onune braktim kendisi aldi lavabo harici hic cikmadi bugun birlestirecegx odalari bendede belirti olmadi sukur karantina verdiler yinede uzak durduk esimden gecmis olsun sizede