Rahime_47
Vala ben yarın fam 15 oluyorum ama çok sık acıkıyorum ilk 3 ay geberiyorum hastanelerde serumsuz haftam yoktu neredeyse ama sjmdi eskiye gire daha iyiyim az da olsa biseyler yiyorum acıkınca yemesem kusuyorum ağzımın hiç boş durmamasi lazim