Nazzzzmavi yok cikmaz kuzum ben adete 2 gun kala yaptim acayip bi silik cizgi vardi emin olmak icin kan verdim 19 cikti keseydi kalp atisiydi baya bekledim zaten sabirsizim bide ilac kullaniyodum o yuzden test yapmistim ama baya erken yaptim kendine ugras bul adetin gecene kadar bence o sira yap 😁😁