Hilalbasak Merhaba hanimlar bezmi alemde detayli ultrason cektiren var mi ?memnun kaldiniz mi?Ve ücreti nedir? 19 haftalik olduk nasipse detayli ultrason cektirmek istiyorum oraya gidenler varsa bilgi verirse cok sevinirim😍
1Hanzadehanim Hilalbasak ilk kızımda Üsküdar hospitaltürk de yaptırdım memnun kaldım bu kızımda da orada yaptırıcam 370 TL fiyatı
Merakettiklerim Hilalbasak Ben orda cektirecektim sonra Zeynep Kamilde yer bulunca vazgeçtim, en son Nisan ayında felan 450₺ydi ama fiyatlar da çok değişiyor şimdiki halini bilmiyorum
Delicesareti Hilalbasak vatan caddesindeki bezmiamde çektirdim 450 tl ödedim ve 15 dakika falan sürdü çok şükür temiz çıktı ama doktorum muayene sırasında hiç bilgi vermedi yüzünü görmek için bile uğraşmadı açıkcası memnun kalmadım o kadar para verdim çocuğumu bile göremedim
Elika0 Bende bekleyeyim burada. Anadolu yakasında detaylı ultrason fiyatları diye başlık mı açsak acaba
Elika0 Merakettiklerim Zeynep kamilden nasıl randevu aldınız ? Önce normal doktora gidip sonra diğer bölüme mi randevu aradınız acaba ?
Merakettiklerim Elika0 Hayır direk Doppler randevusu diye açılıyor MHRSde ama bulmak da zor. Benim şansıma çok sık takip etmistim buldum bir şekilde ama genelde açıldığı gibi doluyor diyorlar
Elika0 Merakettiklerim bu Arada sisteme baktım dopler diye bi kısım göremiyorum nasıl seçiniz ? Kadın doğum seçip ondan sonra mı seçiyorsunuz kusura bakmayın ayrıntılı yazar mısınız
Merakettiklerim Elika0 üzerinden biraz vakit geçtiği için unuttum ama bir bakacağım MHRSye hatırlarsam detaylı şekilde yazacağım size