Minnosannesi38 Demirgul27 17. Haftada mi öğrendiniz öncesinde gostermedimi kızlar hep geç öğrenilir derler ya
Demirgul27 Minnosannesi38 12haftada doktorum kıza benziyor dedi yani emindi bugün tam netleşti çok erken öğrendiğimi düşünüyorum sizce de öylemi