umudunannesiii 38 haftaligm bir haftadkr gobegm aşırı kaşınıyor catlaklarm var ama genede aşırı kaisniyor Kolestazi belirtisi nedir olanlar geçirenler ?
Yesim1992 umudunannesiii mrhba canmm Benm de çok kaşıntım var vücudumda kasıntıdan ölüyorum gündüz bsey yok gece sabaha kadar kaşınıyorum 😔doktorum da ondan. Şüphelendi tahlil yaptırdım daha çıkmadı eğer çıkarsa 37 hafta da sezeryan a alıcak beni 25+4 haftalık hamileyim
NaileCryn umudunannesiii hiç ihmal etme tüm vücudunu sarmadan kaşıntı doktorunuza danışıp safra asiti testi yaptırın
Galyagokalp umudunannesiii canım ilk gebeliğimde yaşadım sadece göbekte değil elde parmak aralarında da kaşıntı varmı
umudunannesiii Yesim1992 benim 33.haftadan beri var koleztazi testi yapıldı ama ckmadj Meğer kurdeşen olmusm 37.haftama kadar sürdü btun vucudumh sardı Ama tam geçti derken gobegm gene kaşınmaya başladı
Yesim1992 umudunannesiii Benm ki belli değil kendi kendimi yiyorum valla tekrar bi görün yavrum doktoruna ihmal etme kasıntı ayyy yazarken bile tuaf oluyorum
umudunannesiii NaileCryn cnm btun vucudumu önceki haftalarda sardı ne cektgimi bjr ben bir Allah bilir çok skur şuan geçti sadece gbegim kaşınıyor o da bbek den mi oluyor blmiyorm bkalm yarn gdicem kontrole
NaileCryn umudunannesiii umudunannesiii Allah yardımcın olsun canım.. bendede pupp hastalığı var 3haftadır geceleri özellikle çok kaşınıyorum heryerim yara bere içinde daha 31haftalığım yol uzun Allahım sabır versin hepimize sağlıkla zamanında güzel doğum nasip etsin inşallah doğum yapınca bizde yeniden doğucaz Allahın izniyle 🤲
umudunannesiii NaileCryn İlk kez duydum bu hastalığın ismini ve benim vücudumun aynısı resmen bende mi bnu oldum acaba doktor kurdesen dedi cildiye yani ama benimkinin aynısı resmen bütün vücudum böyle
NaileCryn umudunannesiii cildiye gözle muayene etti canım tahlil yapmadı ve pupp dedi doğumdan sonra geçicek dedi 300kadından 1tanesinde görünen bişeymiş kortizonlu krem ve hap kullanıyorum gündüzleri en azından hafifledi ama gece atak gibi geliyo uykular haram oldu umarım kurdeşendir ve hemen geçer seninki 🤷♀️
NaileCryn umudunannesiii birde 38inci haftadasın çok şanlısın bitmiş bile Allahım banada k haftayı hemn görmeyi nasip etsin yoruldum
umudunannesiii NaileCryn kasintidan kötü bsey yok bütün vücudum mafoldu heryerim yara oldu kasimaktan ama çok skur artk son haftalarn Rabbm tez zamanda senide kurtarsın insllah
umudunannesiii Galyagokalp elimden kollarmda tür ayak parmaklarima kadar bütün vücudum kalcam,baldirlarimm,gobegm,ayaklqrm,sırtım heryerimde ckti ama Allah a skur şuan azaldı sadece gobegm ve kolum kasiniyor
Galyagokalp umudunannesiii benimde bazen hiç olmuyordu nazende çok fazla oluyordu zaman kaybetmeden bir test yaptırın önemli