Kupra191- İlk bebeğim de yaşadığım kötü tecrübeyi ne yazıkki ikincisinde de yasamak zorunda kaldım guclu görünmek kaygısıyla içime sindirdiğim herşey yüzünden buraya sadece içimi dökmek istedim. Tesekkurler
Meryemkepil Kupra191- Allah yardımcınız olsun inşallah ama neden yanınızda değil benc eonemli olan kısmı o. Asker falan mı yoksa keyfi olarak mi
Elika0 Yani buraya yazdığınıza göre özelinizi açtığınız için sorma cesareti gösteriyorum eşiniz görevde mi o yüzden mi babasız doğum yaptınız ? Yoksa hiç mi yanınızda olmadı. Dertleşmek isterseniz detaylı yazabilirsiniz