aselnannesi tazeannecik1 takip etmiyorum ama anca 2,5 litre falandır herhalde ama çok şükür bebegin suyunda falan bir sknti yok
Calisananne25 tazeannecik1 çok zor 2 filan oluyordur. Ama öncesinde de hiç su içebilen biri değilim biraz zorlanıyorum 🤦🏼♀️
tazeannecik1 Calisananne25 Valla ilk 3 ay ben gğnde 3 bardak anca içebildim yavaş yavaş düzene giriyorum bende işte