Nidagul5441 Merhaba bebeğin sadece tek tarafta baskısını hissediyorum hatta bazen ayağını bastırıyomu nedir ay diye hopluyorum canımın yanmasından 28 hafta bu arada bu böyle mi normal çünkü diğer tarafımda hiç oynamıyo tekmesini hep sağda yiyorum😂
Pamukoglum Nidagul5441 Ben yasiyorum canim. Tek tarafa yatmaktan bebek oraya yerlesiyo sanirim. Bak daha haftanda erken bian once diger tarafinada yat 37 haftamdayim solum bombos bebek sagda ve artik çürüttü hep tek tarafa vurmaktan 😊
Nidagul5441 Pamukoglum benimki yatmaktan ayrı sanki çünkü hep sola yatarım ama oraya mı yerleşmiş oluyo bazen boşluğuma geliyo nasıl irkiliyorum acıdan değişmesi için de bişey yapamıyoruz anlaşılan