Asyapolat80 Merhabalar çok afedersiniz ama bunu soracak başka kimsem yoktu özür dileyerek soruyorum. Sabah büyük tuvaletimi yapıp temizlenirken peçeteye yeşil renk kaygan bir şey geldi. Doktora gitmeli miyim sizce ilk hamileliğim çok telaşlandım
Mom3834 Asyapolat80 fotoğrafını çekip doktora gidin. Normal bir şey olmadığı için nerden gelirse gelsin enfeksiyon ya da başka bir şey olabilir
Asyapolat80 Rserin Demir ilacına başlamıştım ama aşırı bulantı ve ishal yaptı o yüzden kullanmayı bırakmıştım şu an kullanmıyorum
Rserin Asyapolat80 benim decavit ve gyno ferrodan sonra bu şekilde oldu yeşil oldu bu ilacın emilmediğine işaretmiş.şuan afedersiniz simsiyah Buda emildiğine işaretmiş
Asyapolat80 ZEhrA_94 haklısınız doktoruma randevu yoktu bugün özel mesaj attım zaman ayıracak gideceğim hemen çok teşekkür ediyorum