Karadeniz5 38+0 haftadayız normalde (8 Aralık adet tarihim) ultrasonda bebeğim 36+2 olarak görünüyor doktor geriden geliyor, suyun az dedi (3cm)hatta 15 eylüle sezeryan tarihi verdi. Böyle olan var mı, doktorunuz nasıl bilgi verdi
AhahHbzhz Karadeniz5 bugün 33 haftaligim dün benimde suyumun azaldığını söyledi doktorum zaten sızıntı hissedip gitmiştim kontrole meğer cidden suyum sızmış bana oyle gelmiştir belki dedim kendimi motive için ama olmadı :(
Karadeniz5 Ysmmmnn bana çatıya ilgili bişey söylenmedi sancı vs yok denildi zaten tüp bebek sezeryan olacak
Karadeniz5 AhahHbzhz ben 35 haftalıkken normal kontrol için gittim doktor suyunu az gördüm dedi yatış verdi meğerse 1 haftada geriden geliyormuş 20 gündür hastanedeyim şuan suyu iyi dediler
AhahHbzhz Karadeniz5 çok sevindim canım normale dönmesine suyunun inşallah benimkide yukeselir suyu biraz daha kalır yatış vermedi bana her hafta gidicem kontrol için bakalim haftaya ne diyecek