Merhaba anneler bugün kontrole gittim kalp atışını duyarım diye keseyi zor gördük alttan muayneyle normal adet tarihime göre 6+1 im ama doktor 5+5 dedi gebelik formu gibi bişey verdi onda ys+fetal fol izlendi yazıyordu haftaya yine gel dedi. Sizde böyle olmuş muydu