Zzeynep1 mucizebebek03 he canım o uzakdan ölçenler doğru ölçmüyormuş o yüzden almadım ben koltuk altı olanını aldım
Zzeynep1 Elif_Eda bende geç yapılıyor diye biliyorum gidince görücem merakla bekliyorum tecrübesizim ilk bebeğim doktor ne derse o🙈 Aminnn herkes sağsağlim kucağına alsın inşallah💓🤲🏻🤲🏻
mucizebebek03 Zzeynep1 ciddi misin canım bende onlar iyi diye onlardan alacaktım fiyatları da bayağı bir yüksek onlarin
Zzeynep1 PoyrazAlim yok olmuyor canım benm sadece karnım çok sertleşti haraketleri acıtıyor taş gibi karnım😢
CS19G Son 18 gün ama sankii daha az günüm kaldı herşeyimiz hazır çok şükür belim ağrıyor ara ara sağlıklı bir şekilde kavuşuruz inşallah
CS19G CS19G inşallah teşekkür ederim karın sertleşir tabi kemikleştiler artık benim 4 cü dogumum 😅olacak inşallah Allahın izniyle 🤲