Doğum yapalı 1 hafta oldu 🙏🏻 Allahım çok güzel bir duygu bakmalara sevmelere doyamıyorum bende onunla birlikte 1 haftalık oldum 💙
ptesi akşam yemek yedim sonra 8de tv izlerken suyum geldi bir anda eşim mesaideydi aradım suyumun geldiğini söyledim hemen eve geldi hastaneye gittiğimizde 2 cm açıklık vardı nts ye bağlandım 10 dk sonra ağrılar şiddetlenmeye başladı açıklık 4 cm di önce 10 dk bir sonra 5 dk bir gelen ağrılar başladı acıdan kıvrandım resmen oğluşum pozisyon değiştirmişti sezeryana almaları için mecbur beklemeleri gerekiyodu çünkü yemek yemiştim 🤦🏻♀️
sancılar fazlalaşınca spinal sezeryana aldılar.
kordonu da boynumuza dolamışız 🤦🏻♀️ Sancılarım sıklaştıgı için hemen yapamadılar iğneyi 2 kere denediler 🤷🏻♀️
Oğluşumun dünyaya geldiği anı, ağladıgını, koynuma gelişini dünyalara değişmem 🙏🏻💙
bu mutlulugun tarifi yok kızlar 🦋