Fatmasahin38 Ceylankumsal 36+2 yiz bugün muhtemelen kilosu yaklaşık olarak aynıdır her gün daha iyi kilo alıyorlarmış bu zamanlar sağlıklı olsunlarda inşallah 🙏☺️
Cansutkn-12 Benim 38 de 2800 dü gayet sağlıklı ama kilosu burdaki herkese göre az doktor iyi diyor iri bir bebek değil dedi normal doğum beklediğimiz için kolay da olur dedi ama bilemedim burdaki annelerimizin bebişleri maşallah kiloları çok güzel 🧿
Fatmasahin38 Bebek9 yediğim tek meyve muz hergün sabahta haşlanmış yumurta domates salatalık peynir yiyorum gece de uyumadan önce süt içip yatıyorum bu kadar valla akşam ne yaptıysam onu yiyorum ama özel bişey değil Birgül makarna Bir gün çorba birgün patlıcan yemegı vs ☺️