Kızlar kız olursa ben erkek olursa eşim koyucktı kızımız oluyr Lina olsun dedim eşim de kabul etti ilk bebeğimiz olucağı için eşimin de istediği olsun dedim tek isim koyunca içimde ukte kaldı tek koydum diye eşim de öykü ismni dha çok beğendi sizce hangisi yardımcı olurmusunuz bana lütfen