annesininpirensesi Kucucuk sarılıkda var durmadan beslıyorum ama yrmıyor kılo almıyor bıt hafta oldu dogalı 80 grm almıs boyle olup onerısı olan varmı
Portakalgeliyor annesininpirensesi dr bilgisi dahilinde mama kullan 🙏🏻 Eğer endişe ediyorsan dr danış bu süreç önemli sık sık emzir 🙏🏻🙏🏻
bykarakan annesininpirensesi bizde 8 günlük olduk bugun 2. 5 kg doğdu az önce kontrolden geldik 2.5 doğdu ama şişliği atınca zayıflıyorlar zaten biraz hala 2. 5 iyi kilo vermemiş dedi doktorum bir de aptamil pre diye bir mama var kendi doktorum önerdi onuda kendi çocugunda kullanmış 40 ı çıkana kadar kullan dedi d e bilmiyorum. Bir de sarılığınız kaç acaba
Lokay annesininpirensesi aslinda 2,5 kg ile 4kg aynı seymis. Solunum sıkıntısı yoksa sıkıntı degilmis. Sizin bebis kacinci haftada dogdu. Benimki daha dogmadi ve 3 hafta geriden geliyor . 34+5 lik 1900 gr. Bir de amniyon sıvısında azalma var ciger gelistirici vurdurduk dün .