mavi0803 meraba hanımlar ben biontech aşı oldum ve bu ay gebelik istiyorum zararı varmıdır aşı sınrası hemen gebeliğin bi yerde aşı sonra bir iki ay korunun diye okumuştum da
gamzosgamzos mavi0803 esim bir ben 2.dozumu olduktan 10 gun sonra hamile oldugumu ogrendim 7.haftadayiz suanlik bir zararini gormedim cok şükür 🙏 Rabbim gonlunuze gore versin 🙏
Bvnl7 Merhaba canım bende biontech aşısının ilk dozunu oldum ve o ay hamile kaldım bi sakıncasını görmedim ama her bünye aynı olur mu bilmem aşı da hiç bir etki yapmadı bana
mavi0803 gamzosgamzos amin canım aslında gebelik için aşıyı erteledim sınra baktım vakalar çok artıyor oldum aşımı
gamzosgamzos mavi0803 iyiki oldun canım birde hamilelik olsa ilk 3 ay olamayacaktın gercekten vakalar cok arttı Rabbim hepimizi korusun inşaAllah