Zamanında gelirse son 7 günüm kaldı. Canım ne isterse onu yiyorum artık kısıtlamıyorum kendimi. Ama sabahları mutlaka 1-2 yumurta peynir ceviz domates salatalık biber yiyorum. Öğlenden sonra muz yiyorum, bu ara meyveyi biraz abartıyorum çeşit çeşit büyük bi tabakla yiyorum. Akşamda 1 kase çorba ve bi tabakta evdeki yemeklerden çeşit çeşit koyup yiyorum. Abartmadan baklava, dondurma vs de yiyorum. 35 hafta çok dikkat ettim ödem vs olmadı bu hafta hem hava çok sıcak hemde biraz daha çok yemeye başladığım için akşamları az ödem oluyor ayaklarımda. 1 haftada kilo alsam bebek belki daha iyi beslenmiş olur gelişir diye gayret ediyorum.