Asya_2402 canım ben o kadar ince eleyip sık dokuyarak baktım ve inceledim ki. Puset de ki o kadar kemerle 2 aylık bi bebeğin düşmesi bana imkansız geliyor. Çünkü zaten 2 aylık bebek çok hareketli olmuyor. Yani açıkcası ben biraz ihmallik var gibi düşündüm. Belki de puset anneye ağır geldiği içinde düşmüş olabilir. Bilmiyorum ama normal şartlarda düşmesi zor bence. Yazan arkadaş bizi bi aydınlatabilir mi acaba nasıl düştü bebiş 😌