Canım merhaba
Ben bu ilacın tablet olanını içtim gynoferrosanol çok fazla mide bulantısı yaptı yemeden içmeden kesildim
Kapsül olanını yazdı doktor onlar sadece bağırsakta çözünüyor galiba o beni hiç rahatsız etmedi
Hala da kullanıyorum bence kapsül kullan tablet çok rahatsız ediyor