Drydgs Benimde detaylıda çıktı 22 haftalıkken , 25. Haftada şeker yaptık çıkmadı birşey , şimdi 33 haftalığım hala suyum fazla ama doktorum bir problem olacağını söylemedi sadece ağrılarım oluyor karnım sertleşiyor su fazlalığından olabilir magnezyum al dedi 😊