Buyuyoruzannecim1 Öğleden sonra kontrole gidicem bebisler bu haftada kac kiloydu çatı muayenesi olurmuyum şehir hastanesine gidicem
Gkc92 Buyuyoruzannecim1 ben dün gittim 36+5 2800 dü ama kimi bebek daha kilolu oluyo benim haftasıyla uyumluydu
tcasl Buyuyoruzannecim1 35 de gittim ben 2987 kiloydu çatı muayenesi yapmadılar 38 de gel karar verelim dediler 🤷
Gkc92 Buyuyoruzannecim1 benim kız 3 hafta oluyor doğum pozisyonu alalı. Daha önce ters duruyordu😂 ama doğum anına kadar alabiliyorlar pozisyonu
Gkc92 Buyuyoruzannecim1 çok önemi yok ama zaten zorunlu sezaryen olacağım pozisyon almasa da olurdu😂😂 hatta daha şyi olurdu böyle hareket edip toplanınca canım acıto😂
Gkc92 Buyuyoruzannecim1 evet benim 24. Haftadan beri toplanıyor 37 olcaz nerdeyse daha da büyüdüğü için toplanması çok can yakıyo. Bazen yerimden bile kalkamıyorum toplandığında sizde de oluyo mu bilmiyorum ama