Arkadaşlar merhaba, ben 32+2 günlük hamileyim ve 2 gün önce “çalışabilir” raporu aldım 37. Haftaya kadar çalışmak istiyorum diye ama bende Taşikardi (kalp çarpıntısı) şikayeti var bebiş büyüdükçe bu çarpıntı şikayeti daha da sıklaşmaya başladı. Yarın da kardiyoloji kontrolüm var yarın kardiyoloji doktoru bana rapor yazabilir mi? Yoksa iş yeri direk doğum iznimi mi başlatır? Bu konuda bilgisi olan varsa ve paylaşabilirse çok sevinirim🙏