Deletedmom444 canım benim doktorumda doğumu bana bırakacak gibi henüz erken 19 haftalığım ama normal için cesaretim yok ve kendimi az.çok biliyorum acı eşiğim çok düşüktür dayanıksızım... normalin getirdiği travmayı kaldırırmıyım kestiremiyorum... doktorum son haftalar kesin rahat yaparsın dene vs demediği sürece denemeye niyetli değilim doktorunun uzmanlığına güveniyorsan sezeryan daha patırtısız gürültüsüz bir doğum:)) çevremde sezeryanda normalde olup bana şiddetle sezeryan tavsiye edenlerde var... Türkiyede doğum olacağı için sezeryan... ama Abd de olsaydım normal derdim... sancı odasında eşimden ayrı çatal tepesinde doğım bana pekte normal gelmiyor ... kadın normal doğumda kendi pozisyonuju kendi seçmeli doktorun görüş açısına göre ayarlanan çatal pozisyonu normal doğumun doğasına ters... epizyotomi için ısrar yırtılma olmasın çat çut kesip dikelim uğraşmayalım beklemeyim mantığı normal doğumun doğasına ters.. o yüzden sezeryan:) film gibi bebeğimi izlerim...sonrasındada 10 güne iyi olursun deniliyor karın kesisi beni korkutmuyor ama alt kesi..........