Taskin_61 Kızlar 23 haftalık oldum,, bebeyim sürekli karnımda sag tarafa toplaniyor,, o bolgem sivrilesiyor ve öyle olunca acıyor, semsert oluyor, çoğunlukla yatarken oluyor, bu normalmi,?
Hemsireanne7979 Taskin_61 28 haftaligim benimde boyle oluyor ayni sola yattigim anda orda kaliyor sertlesiyor sanki kafasiymis gibi geriliyor toplaniyor orda dun acile gittim doktor nst bagladi ne olur ne olmaz hicbisey cikmadi normal cikti ama idrar tahlili ver dedi bu yuzden enf varsa olabilir dedi
Ayseee4238 Taskin_61 benim bebeğim de aynı 28.haftadan beri hep sağımda oraya toplandı başka yere gitmiyor.
2-prensesannesiii Taskin_61 Bende şuan 20 haftaligim 17. Haftadan beri var magnezyum eksikliği dedi doktorum ilaç verdi. İsterseniz sizde bir doktora gidin.
Bebek-1234 Hemsireanne7979 canım bende 28 haftalıgım yenı ıdrar yolu atlattım en son kultur verdıgmfe temiz cıktı benımde bebrğim dun gece yattığım tarafa toplandı sivrılestı ılk defa yasadım tedırgın oldum acıkcası normal miydı acabaa
Taskin_61 Ayseee4238 biraz agrin olmuyormu o bir yere topandigi zaman,,,,boyle değişik agri gibi bisey
Ayseee4238 Taskin_61 olmazmi mahfoluyorum oraya toplanıyor kasılıyor kaburgalarıma baskı yapıyor canımı acıtıyor bazen diyorum annecim sol tarafta da yer var oraya git azcikta🤣 sol yumuşacık sağ semsert
SekerAnne Onların kasılma olduğunu biliyorum magnezyum eksikliği olduğunda kasılma ve kramplar oluyor