Blueedreamssx Kızlar bir şey sormak istiyorum 25 haftalığım bu aralar sanki adet olacakmılım gibi sancılarım oluyor sizlerde de bu haftalarda yaşandı mı?
Ayseee4238 Blueedreamssx evet benimde 28de falan başladı o ağrılar adet ağrısı gibi ağrı karnımın alt tarafında falan da ağrı oluyor doktoruma dedim yalancı sancılar onlar nomral herkeste olur demişti.