Günaydın canım bende 16 haftamın içindeyim devamlı kasık agrım oluyo sol tarafımda ozellikle ve bazen alt tarafıma vuruyor. Gecenlerde bendede bi belirti yoktu idrar tahlili verdim baya bi enfeksiyon cıktı muhtemelen agrılarımın sebebi enfeksiyonmus. Suan ilac kullanıyorum bakalım faydası olacak mı sizde bi bakılın derim. 🌺