Arkadaşlar ben 27 haftalık hamileyim ve aşırı mide yanması yaşıyorm caviscon şurup kullanıyorum ve hala aynı birde bebek aşağıda dedi doktor ama sağlığı kilosu yerinde dedi sizde durumlar nasıl bu arada hala cinsiyet hakkinda kafam karışık göstermiyo doktor geçen hafta kız olduğunu söyledi ama geri sırtını dondu😂😂😂